Connect & Socialize

Colyfoli on Facebook joseemm on Pinterest jo_meunier on twitter Josée Meunier on Google+

Jan 4, 2013

Happy new year 2013! Bonne année 2013!


To all my dear readers, followers, my etsy costumers, my fans and everyone out there, I wish you PEACE, LOVE, SUCCESS and HAPPINESS for the new year. May 2013 be filled with hope, joy and gratitude (I'm currently working on a post on this subject). I want to thank you all for your love and support during 2012 it as been a fruitful year with many challenges. Many changes are coming up for me and for Colyfoli in 2013, I'll keep you posted ;)

À tous mes chers lecteurs, les membres de mon blog, ma clientèle etsy, mes fans et à TOUS, je souhaite  PAIX, AMOUR, SUCCÈS et BONHEUR pour la nouvelle année. Puisse 2013 soit remplie d'espoir, de joie et de gratitude (je prépare actuellement un article sur le sujet). Je vous remercie grandement pour tout l'amour et le support que vous m'avez apporté au cours de 2012. Ce fut une année enrichissante pleine de défis. Beaucoup de changements s'annoncent pour moi et Colyfoli pour l'année 2013. Je vous garde informés ;)

Gratefully, Avec reconnaissance,
JO xo

No comments: